Ένας τρόπος για να ξεκινήσει η σχεδίαση ενός λογοτύπου ή για να γίνει η αξιολόγηση μιας πρότασης, είναι να απαντηθεί αρχικά το ερώτημα: Τι εντύπωση θέλετε να σχηματίσει ο πελάτης για τη συγκεκριμένη εταιρία βλέποντας το λογότυπο;
Στη συνέχεια είναι σημαντικό να δώσετε προσοχή σε μια σειρά από πιο πρακτικά ζητήματα.
- Ένα καλά σχεδιασμένο λογότυπο θα πρέπει να γίνεται άμεσα κατανοητό.
- Θα πρέπει να ισορροπεί και να σχηματίζει από μόνο του μια ολοκληρωμένη σύνθεση ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί οπουδήποτε.
- Θα πρέπει να μπορεί να τοποθετηθεί με άνεση τόσο σε σκούρο όσο και σε ανοιχτό φόντο χωρίς να χάνει την αναγνωρισιμότητα του.
- Αν και τα λογότυπα κατά κανόνα χρησιμοποιούνται σε μικρή διάσταση, θα πρέπει να αναγνωρίζονται από απόσταση.
- Επιλέξτε ένα λογότυπο που τυπώνεται σωστά τόσο έγχρωμο όσο και ασπρόμαυρο.
- Το λογότυπο οφείλει να είναι σχεδιασμένο με μοναδικό τρόπο ώστε να αποφευχθεί τυχόν σύνδεση ή σύγχυση με τα λογότυπα άλλων επιχειρήσεων.
- Για να επιτύχει τους στόχους του ένα λογότυπο θα πρέπει να προσδιορίζεται από σαφή όρια και να εμπεριέχει ευδιάκριτα σχήματα, χωρίς περιττές πληροφορίες και πολλές, μικρές λεπτομέρειες.
- Το λογότυπο πρέπει να παραμένει σχηματικά και χρωματικά αναλλοίωτο, ανεξάρτητα από την εφαρμογή στην οποία το χρησιμοποιήσετε (π.χ. επιστολόχαρτο, έντυπο, ιστοσελίδα, προϊόν, συσκευασία).
- Ένα σωστά σχεδιασμένο λογότυπο ανταποκρίνεται εύκολα στις τεχνικές προδιαγραφές οποιασδήποτε τυπογραφικής εφαρμογής (π.χ. offset, ψηφιακή, ανάγλυφο, μεταξοτυπία, γκοφρέ κ.ά.).
- Αποφύγετε γραμμές και σχήματα χωρίς νόημα ΟΣΟ ΛΙΓΟΤΕΡA ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
Στη συνέχεια ακολουθούν ορισμένα λογότυπα σε μαυρόασπρη απόδοση.